2013/2/17

【House】Man's House




(我忘記隱藏建築線了...)
這是我新蓋的房子,設計給單身男子住的,
這事一個很簡約的風格,因為我個人喜歡!

(Um...I forgot to hide the built line...)
This my new house, Man's House, it is design for single man to live.
The style is very simple because I like simple things!


這房子包含兩個客廳、兩間廁所、一間廚房、兩間房間(但有一間很小)。
看看照片吧!
It is included two living room, two rest room, one kitchen and two room(but one is very small.)
Look at these pictures!





(電視不包含...因為打包時我忘了放...)
(TV is not included because I forgot to put when I pack the house...)







下載點(Download):Here!!

2 則留言:

  1. 請問一下 有需要什麼資料片@@?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家有安裝夜未眠、大學、四季、開店、環遊,
      但實際上需要什麼資料片我不清楚呢!
      如果怕不能安裝,可以先下載SCI(Sims2pack Clean Installer),
      在資料片不齊的情況下,這道軟體可以幫忙你安裝好喔!

      刪除