2013/8/29

【Sim】A BJD Boy




我有一個朋友最近很愛BJD!
所以我這次做了一隻BJD男娃。
它的名字叫做魯貝爾。

One of my friend likes BJD very much!
So, I made a BJD boy this time.
His name is Zubair. 
















它的皮是來自蜉蝣大的作品。
你可以在下面連結下載,不過我有包在我的檔案內。

It's skin is made by teru_k.

(I have packed it in my simpack.)




他的眼睛則是下載來自這個MTS作者,
一樣可以在下面連結下載,但我也包了,除非你要更多色的。

His eye is made by Kifa Sims.
I have packed it in my simpack.
But you can download in this link if you want more colors.





頭髮並沒有包含。

Hair is not included!!!


頭髮是我的朋友Abby製作的。
這是模三的小孩頭髮。

Hair is made by my friend, Abby.
It is a Sims3 kid hair.











Download




沒有留言:

張貼留言